Rådd-inlägg

Idag fick man nog vårfeelings för fler, solen lyste så högt och vissa vägar var även bar. Lite roligt att köra nu då man aldrig har kört egen bil på bar väg någon gång förut.. 
Har varit lite tyst här nu igen, men iallafall, i lördast blev det lungt, i söndast jobbade jag och sen ut med Ia och sen Emilia. Igår var det helt urspårat i skolan, J & jag betedde oss som 5 åriga smågriin. På kvällen fixade jag ihop en lchf-tacopaj och efteråt ut med C & E. Tre dar i korta drag!
Har börjat på med lchf nu igen, på allvar, eller igår började jag. Kanske det går bättre nu då jag vänjat mig liite. Jessica har även börjat med mig, så vi har som mål tills resan att rymmas mellan sidorna på en viss stäge på bygget ;) Haha.. Äh, ni fattade det väll ändå inte.
Påbörjade städning av mitt rum då jag sluta idag också, skulle borda fortsätta nu.. Men skulle vilja gosa lite med Ruffe istället! :) Var ju just med N och handlade lite grejs åt honom, måste ju se om det dågar åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0