Det ljusnar

Studentläsning pågår, åtminstone på hälft. Hade i princip inte alls tänkt läsa något på modersmål textkompetens-skrivningen som vi har på fredag, men kom underfund med att det nog finns mer än vad man tror som är nödvändigt att läsa.
Iallafall tänker jag sluta läsa då 112-på liv och död, tunnelbanan och fuskbyggarna/livet blir bättre börjar. Jag anar det kommer sluta med en tv-kväll..
Lika bra då man hela tiden är trött hur mycket man än sover och tar det lungt. Men våren börjar krypa fram allt fortare, och för var dag blir det allt ljusare, så får ju hoppas jag laddas med energi eller något liknande så jag blir riktigt på G tills sommaren! :)
-
Det jag längtar till mest är nog ändå värmen.. Är så fruktansvärt less på att frysa sönder sig alla dagar. Sommarjobbandet är också något jag ser framemot. Kanske inte jobbandet i sig utan det man får ut av det, pengarna vill säga! Man har sådan frihet på somrarna då det åtminstone klirrar lite i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0