Villavslutning

 
Igår fick jag sluta två timmar tidigare än vanligt. Efter middagen for Nicke och jag till Vasa, destination Elin & Kim. Där var också Elins nya klasskompis Rebecka. Då jag kom in trodde hon jag var en från Åland, hon sa vi påminde om varandra jättemycket. Checkade in henne på fb, och se på f*n! :D Sen fick jag också veta att hon går byggnadslinjen, vilket är rätt passande med mig. Kul att hitta sin dubbelgångare, har aldrig i mitt liv sett någon som ens påminner om mitt utseende. Hehe..
Efter att vi kollat in Elins lägenhet for vi till malleys på en drink där också Ia & Lena var. Efter en snabb visit for vi vidare på bio, filmen Ted. Vilken.. dålig film :D Eller så saknar jag helt enkelt humor. Kim satt och skratta bredvid mig hela tiden och jag satt mest som ett cp och tittade på klockan.
Då filmen äntligen var över cruisade vi runt i Vasa. Var bland annat och kollade på lägenheten vi ska checka in imorgon. Fick lite smått ångest över hur långt det var till centrum. Vill inte längre bo på brändö :D Men nog finns det en hel del positivt också med att bo lite utanför.. Och borde väll ta chansen till en fin lägenhet nu då jag kan.
 
Ikväll är det iallafall villavslutning, och vet vi var vi ska befinna oss ännu? Såklart inte.
Men till alla andra, trevlig villavslutning! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0