Världens bästa helg

Har haft fullt upp precis hela helgen så har inte funnit någon tid till att blogga. Men iallafall, nu kommer det!
I fredast var jag med mina föräldrar till Pavis och åt, och riktigt gått var det! Efteråt tittade jag lite snabbt i butikerna i K-stad och så vidare till Michelle på kaffe där också Joel var. Hem och fixa mig fort och sen aggerade jag chaufför resten av kvällen åt Kim och Lille. Petra kom också med som nyktert sällskap. Var till jutbacka, vilket iallafall jag tyckte var en flopp och sen via Joel vid midnatt.
I lördast (igår) var det riktigt soligt så spenderade hela dagen ute i sommarvädret. Tvättade & vaxade bilen tillsammans med Nicke (och ruffe :)). Mot kvällen åt vi grillmat på terassen med familjen. Efter en liten powernapp fick jag beslutet om skolorna. OCH JAG SLAPP IN!! Så gissa om jag var överlycklig igår! Det lönade sig med matematikkurserna och allt annat räknande som mina närver for på! Så en lycklig Sofie for till J&P på en lonkero där Emilia & Elin redan satt. Fortsatte senare i Elins bil med Emilia som chaufför.
Idag blir det att åka till Vasa och kolla på två (kanske tre) lägenheter som är belägna i både stan och Brändö. Hoppas iallafall jag hittar en i Brändö så det är nära till skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0