Tredje gången gillt

Skrev världens inlägg igår kväll som inte publiceradest då anslutningen bröts på telefunken. Efteråt skrev jag ett inlägg över hur sur jag var då det inte publiceradest, det inlägget publiceradest inte heller. Då blev jag ännu surare!
Men måste väll försöka lite idag igen då :)
Villavslutningen var totalt värdelös. Tråkigt och inget drag alls! Skulle varit lika bra att ta en lugn villakväll på egen villa. Men det brukar vara de största evenemangen som är de sämsta.
Igår var jag och kollade på lägenheten i Brändö, var först på plats men bestämde mig då att jag vill bo i stan istället. Så nu har jag hittat en riktigt fin i stan, så jag hoppas den är kvar. Annars gick gårkvällen ut på en massa chillande i N's lägenhet, besök av Emilia & Kristian & kvällsmat i form av kräftor.
Imorgon är jag ledig så får se vad jag skall hinna med då. Skulle vara bra om jag skulle få titta på någon lägenhet. Ikväll blir det iallafall kalas hos Kika som fyller år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0