Tillbaka till friheten

Här har det minsann stått stilla den senaste tiden.
Vad har jag gjort? - Läst en hel del på matte.. och jobbat. Haft en liten kräftskiva med två av mina kusiner. Varit hos Johanna med folket. Kört till åminne. Varit på urvalsprov till Vasa.. Kommer inte ihåg allt i nuläget.
Hoppas iallafall de här två kommande dagarna går fort nu så det blir helg. Fredag har vi tankarna in på bio, det visas ju ännu spiderman fast det var en tid sen dom började visa den. Batman skall enligt rykten också vara jäkligt bra så kan ju hända det blir den istället. Lördag blir det kanske Mackes villa, fagerö och badtunna, återstår att se.Vad blir det, andra fagerödansen i sommar för min del? En riktig fageröfantast i år.. Öhm.
Men tänker iallafall inte ha några krav på mig själv under helgen. Tänker ta det preciiis som det kommer!
Så himla skönt att inte behöva stressa upp sig över den där skiten längre, matematiken you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0