Tid lönar sig

Kan inte förstå hur folk kan vara på sprudlande humör efter en powenap. I mitt fall är jag så sur så att ja knappt tänker efter vad jag gör. Man är ju mer trött än vad man är på morgnarna.. Och drömmer gör man alltid! Vaknade iallafall just från min flera timmar långa powernap, den här gången drömde jag om en tiger på gården. Och humöret är så surt som det bara går att få det :D Kanske bra att skriva av sig lite då före jag åker ut på min lilla träff med Emilia.
 
Som sakt, igår blev det att åka på lägenhetsvisning då i stan som var på nästan sjunde våningen, rättare sagt 6 och en halv. Och bestämde i princip medsamma att jag ville ha just den! Balkongen var en riktig drömbalkong, så himla stor. Som ett extra rum. Fin utsikt in till stan och kvällssolen sa han lyste direkt till ballkongen. Som ett plus i kanten var den även inglasad. Över lag var lägenheten annars också i riktigt fint skick. Och glad är jag över det, eftersom inredning är min stora passion så behöver jag något fräsht. Mina special eyes ser allt, varenda liten skavank och snedfel. Höhhö. Så två veckor kvar så får jag äntligen flytta in!
 
Var också på valpkurs igår med mamma & Ruffe. Lilla söta Ruffepuffe var helt klart den största valpen! :) Men bra gick det kan man vell säga för att vara första gången. Imorgon ska vi också åka och kastrera honom eftersom vi inte mäktar att hålla i honom då¨han blir "kär". Han är alldeles för stark och han blir riktigt tokig. Inga bebisar för hans del då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0