Whaaaat


Godaste kladdkakemuffinsarna jag någonsin ätit!

Bilderna säger väll sitt vad jag hållit på med igår kväll. Sökte till Umeå också igår, och eftersom jag räknas som utlänning så måste man skicka över betyg, pass eller dylikt på posten. Sista webbansökningsdagen var igår så vet inte då om man kan posta över betygen senare, typ imorgon? Fast tar det ju inte så seriöst, om jag inte trivs nu ifall jag slipper in någonstans i Finland kanske jag söker "mer seriöst" till Umeå nästa år.  For även ut en stund med Alexandra & Emilia senare! :)

Hittade föresten årets första festing idag, nämligen på Korven. Trodde inte de var ut redan!

Här kommer också en bild på J's och mitt mästerverk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0