Mina egna tankar

En sak jag tycker är rätt intressant är.. hur aktiv folk är på fejan då de är ut på något! Jag tycker, om man verkligen har kul då man är ut typ till J&P eller Ollis eller något, så skulle man inte hinna uppdatera statusen 24/7. Men uppmärksamheten spelar väll också en stor roll i hur vissas liv byggs upp. Mistar människan uppmärksamheten, blir hon nere och väntar desperat på en kick av någon annan. Så fejan hjälper säkert rätt mycket folk till bekräftelse, där kan man skriva vad man vill.. helt bakom en datorskärm/telefonskärm. Fast.. vissa saker skulle ju åtminstone aldrig jag skriva/lägga ut där.
Vissa tror också att fejan är en blogg där man ska skriva kilometers långa inlägg, vem orkar egentligen läsa sånt på facebook?
Och så förståss finns de ju även de som gömmer sig bakom en roll, inte bara på datorn. Alltid måste det spelas, alltid skall uppmärksamheten vara skyhög och alltid skall det tryckas ner på andra!

Men men, det är väll till var och en vad de gör med sina liv. Och det är väll till var och en om de vill spela sitt liv på fejan, och det är väll till var och en om de vill göra av med sin inre ilska på andra.

Tacka mig att du blev som du blev! :) Vissa blir så stora plötslit.

 -

Hade iallafall en skitkul kväll igår. Måste säga att jag är en impulsmänniska/ändringsmänniska så stannade i K-stad hela natten. Alma med Michelle & Erica, sen till nightbird med dem & Jessica. Elin, Sara, Kim och Simon var även där så for sen på efterfest till Sara. Mot morgonkvisten cyklade Michelle, Erica, jag och två till, till abc på mat. Hoppade i säng en cirka 7 tiden hos Michelle! :)
Vad man skall göra ikväll är oklart, mat skulle sitta perfekt nu eftersom jag bara druckit vatten hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0