-

Har firat mormor idag, som fyller 81 år! För övrigt har jag & Nicke bara chillat idag.. Kollat några avsnitt BB och ätit hotdoggar! ;)
Igår kväll var jag på bio med Lille, Elin, Emilia & Nicke. American pie - reunion, och helt bra var den faktist för att vara en American pie film, brukar inte gilla oseriösa filmer.
Ikväll ska jag iallafall helt klart vara nykter! Måste verkligen eftersom varken plånboken eller kroppen gillar party varje helg och nästa helg är det ju trots allt UV-party på ollis som jag och några andra brudar troligen tänker åka på. Kommer säkert bli super! ;)



(och detta inlägg blev publicerat igår, men såg först nu att det inte lyckast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0