Tillbaka

Det här kommer bli ett såånt tråkit inlägg.. Har ju inte bloggat på snart två veckor så blir att ta igen en hel del.

Nåja, sverigeresan blev en av de bästa resorna jag varit på. Man kan minst sakt säga att det hände en heel massa grejer på ditvägen. Grejer som gjorde att vissa inte tänkte få åka hem och grejer som gjorde att flera hamnade i "butkon", armbrytning, folk som gjorde sitt behov i baren, arga vakter och en hel massa dans. Fick även lär känna några nya personer på båten, som jag troligen aldrig kommer att träffa igen :D Hemvägen var ju förståss inte lika kul eftersom Dennis, Jessica & jag missade båten. Men vårt fel var det åtminstone inte, utan tunnelbanekvinnan som fattade noll satte oss på fel tåg.. Och det visste ju inte vi förrän 15 minuter före båten skulle gå. Nåja, fick övernatta hos D's moster som tur var. På morgonen for vi iallafall i tid, J & jag fick spendera morgonen i en bur i en paketbil i stockholm centrum, men det var nog helt okej.

På lördan fyllde Johanna år, blev ett besök till baren och kvällen var faktist helt bra.
Söndaskvällen fick jag magsjuka, blev att spy hela natten och lite feber visade sig också. Var hemma från skolan måndag & tisdag. Onsdag.. minns jag inte vad jag gjorde.
Torsdan for jag efter skolan med Michelle till Vasa, köpte olika prylar till Michelles kommande lägenhet och sen for vi till amarillo på good mat!
Fredan spenderadest som den vanligtvis brukar, körande i Näsby.
Igår for Nicke & jag på JP-mat, senare for vi till Johanna på fest. Märkte där att jag hade stegring så for istället då med Felicia till N's lägenhet och kollade film tills alla fulla typer kom från baren.
Det var en vecka eller mer i bara några meningar.
Skall fixa mig nu så åker troligen N & jag till K-stad på bio, hunger games.

Har massor av bilder som jag tänkte visa men min dator är kaputt så blir sen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0