Ruffes krypin

Har just vräkt i mig.. en halv smörgåstårta räknat i smörgåstårtkanter. Eller så överdrev jag lite. Får rätt ofta äta "smörgåstårta" eftersom mamma gör sådana i restaurangen i bland, så då brukar jag alltid få kanterna som man skär bort. Det smakar nu likadant iallafall.
Efter lite mindre än en timme skall jag åka iväg till moster Britt som nämligen fyller år så blir väll att fortsätta smaska i sig något då, lasagnetårta, vad är det? Vanligt lasagne?
Iallafall har J & jag haft en av de mest tråkiga skoldagarna på länge. Hoppas verkligen det blir en lite mer händelserik dag imorgon, iallafall kommer vi köra hem Ruffes hundkoja som jag & J nu fixat i någon vecka. Och snacka om stor.. Han får minsann ett eget litet hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0