Motiooon

Kom just ur duschen och är snart redo att gå och sova. Har varit ut på lenk/promenad ikv, ska ta mig i kragen nu! Var ju faktist riktigt skönt efteråt.. Kan medge att det inte var lika så skönt i springstunderna. Min motion är nog riktigt på botten. Kan också säga er att jag måste ha världens stöttåligaste touchtlefefon. Störtade med fart ner på asfalten under motionsrundan ikv, och det är inte första gången. Lika hel är den alla ggr! Annat jag gjort ikv är några näsbyrundor med Cat, och så har jag fixat eget lasagne åt familjen för första gången i mitt liv. Tror det blev godkänt eftersom R tyckte det tillochmed smakade bättre än mammas! ;) Nuu blir det lite tv före jag tar natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0