Hektiskt

Oj vad den här bloggen har blivit obetydlig i mina ögon! :o Glömmer den hela tiden.. Hinner inte heller. I söndast for jag iallafall till Vasa med Nicke, Löken, Petra & Ia. Försökte oss på Pullo men stod i kön säkert en timme utan att den alls rördest så for till O'malleys då istället och sen till Ollis.
Hade ledigt ännu i måndast, men i tisdast och onsdast var vi i skolan för att jobba in några dagar till södernresan! VÄNTAAAAAAR! Snart e det bara EN!! månad kvar! ;) Igår fick jag så sjukt i ryggen att jag knappt kunde stå, sitta eller göra något alls, i vissa studer var det lite bättre men värkmedicinen hjälpte iallafall inte. Så nu går jag snett mot ena sidan, omöjlit att reta ut ryggen som den ska utan att skrika av smärta. Yei. Därför är jag hemma idag, skulle kännas onödit att stå och lida och inte göra någonting på hela dagen. Jag hoppas det har blivit bättre tills imorgon, har nämligen fått order om 3-4 värktabletter per dag och att kyla ryggen lika många ggr.
Har nu iallfall fått något vettigt gjort idag ändå, slutarbetet som jag äntligen börjar komma någon vart på. Tycker jag skrivit om allt redan, så vet inte hur jag skall få ihop det. Blir väll att ändra textstil och kanske lägga in lite mer bilder så får det nog vara tummen upp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0