Goa nyckelpigor

Har kommit på en bra idé med hur jag skall göra bloggen lite mer intressant, både för läsare och för mig själv. Tänker införa Dagen; någonting.. Typ dagens positiva, negativa, idé, fundering, musik, tips. Ja vad som helst som kan vara dagens.
Igår bakade  jag muffins till examen efter skolan. Blev choklad kladdkakemuffins med mariannekross och center-choklad nertryckt i mitten. Blev också vitchoklad kladdkakemuffins med tryffelchoklad och hallon i. Skall väll fortsätta någon dag och fixa till ännu mer! Kvällen spenderades med Jennifer som det började va år och dag sen jag träffade senast! :)
Skall fixa håret lite nu, åka till busstation och se om mitt efterlängtade paket har kommit ännu. Har inte tålamod att vänta längre!! Sen ett solariebesök med Catarinaaa.

Här kommer också för första gången..
Dagens; kakdekoration, bara för att de är så söta! Tänker helt klart dekorera mina muffinsar med såna här också! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0