Ganska lika.

OJOJ vad jag har fuskat med bloggandet! Men det känns ändå så onödigt då man inte har någon inspiration eller några inspirerande bilder att ladda upp. Eller, jag har en massa bilder faktist men ja orkar helt enkelt inte lägga in dom.
Helgen kom och gick, i fredast var jag först på kalas till Albin som blev passlit faschinerad över det radiostyrda flygplan som han fick av oss, till och med jag blev lite imponerad :D Haha. Efteråt blev det att runna runt med Alexandra HELA kvällen. Typ klockan 1 blev det aggera chaffis till Vasa åt P, J & J. När vi skjutsat dem till Ollis for vi till A's lägenhet och facebookade :D haha, och sen slumrade vi till båda två. Kom hem runt 5.
Lördan blev det kalas IGEN! Då var det morfars tur som fyllde hela 79 år!
Senare på kvällen hade vi (E, A och jag) Dennis att köra åt oss. For på party, var rätt slött där så vi fortsatte vår färd vidare.
Igår mådde jag faktist överraskande bra, kollade lite "södernfilmer" med N, och klockan hos honom gick en timme efter vilket resulterade i att vi blev passlit stressade till Casa innan det skulle stänga. Märks att vi inte varit i Tjärlax på länge då inte ens klockorna stämmer.


Dagens praktik har aldrig gått så fort som idag! Var även på rätt bra humör! (y) Var till logen och åt med N på matpausen.
Ikväll har jag inte gjort NÅGOT annat än ätit tortilla, sovit & läst på hälsokunskap. 
Får hoppas morgondagen går lika fort! Nu skall iallafall jag se om jag hittar någon film att titta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0