En olöst gåta

Gårkvällen var helt okej! Dock blev jag trött rätt fort.. Kanske eftersom jag har stegring nu varje dag! Inleder den fjärde veckan med stegring på måndag (y) Prover visar inget, har inte visat något på 3 år (så länge jag har haft de här stegring-perioderna). Så tills måndag har jag åtminstone en läkartid. Tror det börjar bli dags att ta några allergitest, ifall jag är allergisk mot mögel, damm eller något liknande. Damm utsätts jag ju för i princip hela tiden, så skulle bli lite svårt om det är den orsaken som spelar en roll i min hälsa. Vem vet, kanske det är av alla j*vla vaccinsprutor man blir sjuk av? Hepatitvaccin.. Fästingvaccin. Det var nu åtminstone tur jag inte tog svininfluensavaccinet!
Igår på kvällen körde vi bara runt, fick köra lite med D's bil och sen hoppade Catarina i med oss, så for vi till Teuva på ett "typiskt-finn-garage-snusk-fest". Hehe.. Var inte där länge så for vi hem till kära Näsby tillbaks.
Idag har jag bara stress-chillat. Har tagit det lugnt men ändå tänkt hela tiden "nu måste jag nog börja göra något". Inget av det jag skulle ha gjort är gjort! :) Har åtminstone kollat film med N och varit till teboil på en kotipizza istället för att göra nåt.
Hade i planerna att partaja ikväll, hade chaffis och allt men det blev ändrade planer. Känner mig så sluuuut! Vill bli frisk så jag får bli mitt vanliga "jag" igen! Istället blir det att spendera kvällen nyktert med Elin, Ia, Emilia & Catarina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0