En glad söndag

I fredast blev det då att stiga up 06:30 och åka på jobb. Dagen gick rätt fort som tur var.. Så gick jag till HH och väntade att Elin skulle komma efter mig. När hon kom for vi upp till Näsby och handlade en present åt Ia tsm med Emilia. Blev nog en riktigt fin present! :)
Sen på kvällen for jag ut med Dennis så hoppade Catarina, Alexandra & Emilia i med oss. 
På lördan då jag vaknade började jag fixa mig inför fagerö! Blev en helt kul kväll tsm med Catarina, Alexandra, Emilia, Jessica och med Rasse bakom ratten! Kom hem kanske.. 4-halv 5?
Idag har jag varit aktiv för fler! Mer aktiv än vad jag varit på en hel vecka :D Har bl.a. städat rummet, städat upp kläder och tvättat kläder vilket jag kommer att få fortstätta med en tid! Inte konstit jag inte har haft något att ha på mig den senaste tiden.
Men nu blir det hemlagad pizza! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0