You talk about yourself

Häljen har varit lugn, vilket jag hoppas inte nästa blir! ;)
I fredast fick jag sluta lite tidigare eftersom jag läser kombimodde. Pappa fyllde även, så farmor, farmor, Kika & Mattias kom hit på smörgåstårta mot kvällen! :) Senare åkte jag ut ett varv, men det var så dött så blev ingen lång visit..
På lördan färgade jag N's hår, mahognybrunt, blev nog helt bra! Senare ut med Markus & Nicke, skjutsade Petra till vargberget. Efteråt blev det en timme på Lärkas verkstan, vilket kändest som 10000 timmar. Elin räddade mig, for ut med henne och talade om allt mellan himmel och jord. Går så bra att tala med Elin! :) En riktig vän!
Sen ut med M, N, S & K.
Idag har jag bara slöat, kollat några tv-program och en halv film. Måste se, blir vell snart att åka ut ett varv, bästa Emilia (SOM FYLLER 18 NÄSTA HELG :D) är ju hemma ikväll också! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du e också en riktig vän som jag tycker så om att prata med om Allt!! ;) <3

2011-10-20 @ 13:28:36
URL: http://elinwilson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0