Again and again

Har en hel del att berätta, eftersom jag inte skrivit något på gud vet när. Men iafall tänker jag bara berätta sånt jag orkar med.
Förra veckan var det studentskrivningarna som gällde, matematik & hälsokunskap. Gick väll TROLIGEN rimlit bra, får jag hoppas! Matematiken är det lite spänt med..
I fredast blev det att vara med bland annat Elin & sen också Emilia, största delen av kvällen gick ut på att toona rutor på golfen (eller E & jag kollade mest på). 
På lördan steg jag faktist upp ovanlit tidigt, för att vara en lördag. N hade huvudvärk så jag passade på att fixa ihop en chokladkaka åt mamma, eftersom hon fyllde år i går. På lördaskvällen blev det fagerö, hade faktist riktigt kul förutom vissa sämre stunder.. Var till k-stad och skulle gå på bar, men kom för sent så lämnade att språka en stund utanför istället. Sen vidare på efterfest till Kaskö. Kom hem klockan 7! 
På söndan fyllde som sakt mamma, så då kom hela tjocka släkten, vilket var otrooligt passlit på en av de värsta söndagarna på länge. Haha.. Låg hemma hela kvällen, hade värkligen ingen ork. Sen ut en stund med N, E & K.


Idag kom Jessica tillbaks till skolan, så den här dagen har varit riktigt bra! Dålig humor, pizza på lunch och helt passliga arbetsuppgifter! 
Blir väll att slänga in lite mat nu snart och sen se om N vill komma hit och toona rutorna på audi! Börjar bli på tiden!


Fick min personliga almanacka i förra veckan också, så här blev den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0