Stickat

.. är vad jag handlat idag!
Morgonen började men en lite större frukost än vanligt, fullt medveten om att jag varken skulle få dricka eller äta förrän halv 1, då jag skulle och ta ett prov till hvc. Rätt jobbit att inte få äta smörgåsar på kaffepausen när alla andra vräkte i sig.
När jag väntade hos farmor en stund, hittade jag en bok som jag började läsa! :o Blev fäst vid boken och bestämde mig för att ta hem den! Trodde aldrig det skulle hända ;) "Den lilla fången" heter boken, en rätt grym bok om hur en ung flickas hela barndom blir till en mardröm.
Provet var klart rätt fort så då blev det att åka till Vasa på lite shopping med mamma, moster & Michelle. Sen åt vi på amarillo före vi åkte hem! :)




Nu blir det att byta kläder och åka ut med Elin & Emilia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0