Sköna lov

Häljen har varit riktigt rolig. Smörgåstårta i fredast, party i lördast & tårta o. paj i går! ;)
I lördast steg jag upp ganska fort, hem ett varv och sen vidare till K-stad med Nicke. Handlade vårrullar, skor, leggings och världens skönaste tubhalsduk! Hittade även två stickade tröjor som jag måste åka & handla nån dag då jag har mera pengar..
Sen for jag hem för att fixa mig och sen upp till Näsby. Rasse satte sig bakom ratten, så for vi iväg till Vasa. Då vi kom dit for vi till Emilia's syster's legenhet och förfestade lite. Hann inte vara där så länge så bestämde vi oss att börja åka till Ollis. Ingen orkade gå så vi satte Danne i bakluckan och for vilket resulterade i en baklucka full med glasskärvor :) Var på ollis ända tills de stängde? tror jag.. Iallafall gick vi till Mc'Donalds och handlade 20 st! nuggets före vi åkte hem! Mööööms!!



OTROLIGT SKÖNA SKOR!


Nu har vi btw höstlov en vecka! Skönt! Har ingen aning om vad man skall hitta på de här dagarna. Men någon plan har vi väll nog ändå (haft) i baktanke, bara alla mina söta vänner inkl. jag skulle vara miljonäääääärer skulle allt gå som planerat! ;)

Nåja, får ju åtminstone hoppas att vi hittar på något, annars tänker jag (med eller utan sällskap!!) åka ut på en shoppingrunda nån dag! Men nu skall jag klä på mig och gå till restaurangen på lunch!

Kommentarer
Postat av: emiliaaaah

JAG KOMMER MEEE Å SHOPPPP!!! :DD

2011-10-17 @ 16:57:11
URL: http://emiiliia.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0