Shopping i björneborg

Ojoj vad jag är nöjd! :) Och mycke pengar har spenderats.. Hittade såå mycke, men blev nog att ränsa ut det bästa.



+ Att mamma köpte en riktigt fin björnborg-handväska åt mig, dock får jag den först till jul! Saaad face..

Fanns faktist överraskande mycket intressant i Björneborg just nu. Man är ju inte dit så riktigt ofta eftersom det är lite längre än till Vasa, men då man en gång åker dit (och har några nollor på kortet) är det nog värt det!
Imorgon blir det shopping ijen, (utan pengar). Skall bara följa med Emilia till Vasa som sällskap. Kommer bli tungt att gå en hel dag igen.. Sen blir det kanske bio med E, K & N.

Kommentarer
Postat av: J.E

Jackan vart riktigt fin!:) Vartifrån är den?

2011-10-19 @ 20:35:44
Postat av: Sofie

Den är från J&C! :)

2011-10-20 @ 10:09:30
Postat av: Elin

Samma skoar som jag har! :P Men jätte fina kläder du ha hitta! ;)

2011-10-21 @ 10:23:12
URL: http://elinwilson.blogspot.com
Postat av: sofie

:O ha aldri sitt di? :D faaan va tråkit.

2011-10-21 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0