Nu får det vara nog

HELT OMÖJLIGA BAKRUTOR! Ännu ett försök sket sig, så nu har både N & jag i närven. Så nu har jag bestämt mig, jag skall inte vara "assistent" en jvl gång till när vi toonar rutorna på en audi A4! Tror de rutorna är menade för professionell tooning! Runda som nån jvl boll, stooora faktist fast de inte ser så stora ut och pyttelite rum att jobba på ovanför "hatthyllan". Yeeei.. Iallafall, jag gav åtminstone upp. Lämnar det snart otoonat!

När skolan slutade kom N efter mig, så for vi till K-stad. Jessica & Michelle hoppade på dit. Köpte hem en massa kinamat och var till någon bildelsaffär efter mer tooningsfilm. Ett rätt bra ställe, de plutade väldigt mycket, av sig själva till på köpet! Var meningen jag skulle handlat skor, men efter allt annat orkade vi inte längre.

Nu måste jag se vad det blir att göra. ALLT ANNAT ÄN TOONA RUTOR TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0