Näst sista måndagen i oktober

Dagen började med att jag for till hälsovårdaren. Sen på lunchen for jag, Dennis, Jessica, Nåine & Daniel till casa på pizza. Sen efter skolan for jag med moster & Michelle till mormor o. morfar och sen vidare till H-H.
Har just kommit hem nu och fundrar vad jag skall äta då min mor e borta. Så tråkit att bara laga mat åt sig själv.. MEEEN! (I) En tonfisksallad skulle sitta finfint! ;)
Tror jag knäpper igång en film efteråt i väntan på att allt eller inget skall hända.

Så här annars får kanske äntligen min kära bil börja stå på gården lite oftare efter ikväll! HOPPAS! Då blir det nog vaxning så fort som möjligt. Tänk att ja inte ens hunnit vaxa den EN ända gång ännu!! .. Sen augusti?
Det finns nog en hel del annat jag skulle vilja ha gjort på bilen också tills jag blir 18. OCH VET NI VAD?! Mindre än 2 månader kvar nu! ;) Jihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0