Jaaa..

Vilken datarnörd jag varit idag. Kollat runt lite på netet vad jag skulle vilja ha ti julklapp och födelsedag eftersom M & P troligen åker och handlar lite imr. Har kommit fram till att jag bl.a. vill ha en onepieces, xenon, TIGI's hårprodukt Catwalk Big & Bigger, Beyonce's nya parfym, presentkort till några affärer såsom VILA, vero moda & gina tricot (och till att fixa naglarna nånstans) och ett nytt skal i en annan färg till mobilen. Skulle även vilja ha nya vinterfälgar till bilen.
Skulle vilja ha kotipizza ikväll, blev riktigt snål då N kom in i rummet med en pizza o. en cola i handen. Så kanske blir att åka upp till Näsby före de stänger, annars.. måste jag se vad det blir.
Nu är iallafall vårt kära höstlov över, så imr är det skolan kl. 10 före 9 som gäller! Det vill säga, imr börjar det eviga väntandet tills nästa lov, JULLOVET!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0