Inget.



Har tagit det lungt idag. Tycker nog att någon sådan dag behövs på ett höstlov också.. Förståss, har damsugit av golvet i mitt rum, men det tog ju inte länge.

Igår spenderades som sakt hela dagen lång i Vasa, handlade absolut INGENTING, förutom mat på spices, en donuts på arnolds & en biobiljett till filmen Drive! Måste värkligen säga att filmen inte är värd att åka på.. Den är väll inte sämsta film jag sett heller, men kunde inte finna någon exakt point med filmen. Det hände ju inget.

Drömde btw något rätt otäckt inatt. Tänk er att ni har tandställning både i nedre o. övre käken och då ni sätter ihop tänderna sitter de fast med all kraft man kan tänka sig! Det var just det som jag drömde.. Till på köpet kändest allt så värkligt! 

Ikväll blir det troligen att åka ut på en första tur med Ia, som fick bilkörkortet igår! :) Annat har jag inte i planerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0