Imorgon är det fredaaaaag

Tänkte nog skriva igår också, men vet inte riktigt varför det aldrig blev av..
En bra (skol)dag var det åtminstone igår. Började med att J & jag blev överraskade av D som kom till bygget med en playburk (oboy) utan att vi hade sakt något :D Hehe.. Snäll D har blivit som tänker på oss! ;) På matrasten for jag, J & D till R-kiosken, där fick vi se då D gick rätt in i en stolpe så han fick en bula i pannan, hade svårt att sluta skratta efteråt. Sen efter maten hade J & jag nån slags energiattack och vi kom på den roliga ideen att hoppa på isoleringsbalar. 
Efter skolan for ja till gymnasiet och väntade på Elin, så for vi in till Näsby för att köpa en present åt Emilia! :) Sen en stund till farmor & sen hem med Nicke. Kollade en film, Setup. En helt okej film. Sen upp till Näsby, till N och spela buzz & sen och tala lite med Catarina som kom från turkiet igår.
Skolan idag har inte alls varit lika kul som igår.. Har mest sovit ikväll, kollat en halv film (en gång) och letat södernresor (vilket det är brist på).
Nu måste jag byta kläder så blir det en promenad med Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0