-

Har haft fullt upp sen i söndast. Imåndast fick jag övningsköra för första gången! Gick helt okej :) På kvällen kom vi på att vi skulle åka till Vasa på bio Jont, Nicke, Catarina & jag. Vi var sent ute och inte nog med det så fick Jont bränslestopp och Nickes kofångare fastnade i Jont's 7a. Hehe. Så vi skippade hela grejen. For istället ut med Elin tsm med Cat!
Igår tänkte vi att vi skulle försöka igen, att komma iväg på paranormal acitivity 3 som var filmen vi skulle se. Och fram kom vi åtminstone! :) Men usch vilken läskig film. Det är ju inte någon direkt handling i filmen, utan handlar ju mest bara om andar och sånt crap vilket jag inte alls tycker om.. Filmen var ju som så värklig på nåt sätt.
Idag var vi bara 4 st i skolan eftersom de flesta var på "oppbåde" hela dan. Det var såå skönt att vara så få. Och fort gick dagen.
Ikväll har jag i princip bara gjort moddeläxor för fler & latat mig. Vet inte om jag skall orka göra nåt heller.
Nu är det iallafall bara mårgondagen kvar av veckan, så är vi lediga på fredag, måndag & tisdag tror jag, så blir det gymnasiet 6 veckor framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0