Textkompetens, frissa & övningsköra

Har just gjort klart en textkomptens som jag blev riktigt nöjd över, får bara hoppas läraren tycker lik mig. Skulle egentligen inte behövt gjort den helt klar, men har så svårt att koncentrera mig i skolan, plus att det gick så förvånansvärt bra att skriva idag. 
Klockan halv fyra skall jag till Gun & Gunillas. Har klipp,- och färgtid. Har för första gången värkligen ingen aning om hur jag skall fixa det. Mörkt som jag redan har det? Kanske mörkt med något rött i? Skall jag alls ändra frisyr?
Nåja, har ju åtminstone några timmar på mig nu före jag åker att googla olika frisyrer. Så kanske jag hittar något som känns rätt.

Imorgon kommer jag att åka till k-stad och övningsköra för första gången. Kommer helt klart bli världens längsta och tråkigaste stund, från 13-17! Men man överlever väll. Antar ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0