Plötsliga händelser

Idag är det just den där tunga söndagen som jag haft nu på sistone efter att jag varit ut. Tänkte faktist inte alls åka ut, vilket det tydligen inte finns någon chans för mig att genomföra. Sluta jobba redan 21 igår kväll, så skyndade mig hem och gjorde mig klar på en ganska kort tid! Så kom Dennis efter mig så for vi vidare till Vasa. På ollis var färdigt en stor del av mina vänner och där spenderadest då hela natten! :) Resan hem skall vi nog inte tala något extra om! :D
Idag har jag bara sovit, sovit & sovit. Nästa helg skulle jag nog inte orka med det här!
Iallafall, skall just ta mig i kragen och fixa till mig lite :/ Sen åker jag väll ut med Ia & Emilia en stund! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0