Här har ni! :)

Tänkte berätta lite om helgen eftersom andra tror de vet vad jag har gjort och var jag befunnit mig mer än vad jag själv vet. I fredast var jag som sakt ut med D, R & C. Drack ett par somersby, var till k-stad å runnade bara runt. I lördast hem och gjorde mig klar för kvällen, sen ut med E, till teboil på pizza och sen till Stjärt på förfest där vi spelade buzz största delen av tiden. Efteråt for vi till Anders på party och då de andra for till baren så for jag, Feliicia & Emilia ut på en bilfylla med Robert bak ratten. Var bl.a. till vargholmen ett varv, till K-stad och lite andra ställen. När baren stängde for vi efter Lille, så for han & jag till A på efterfest. Och sen tog L & jag taxi hem, så nu visste ni det! :)
Igår sov jag till kanske 16, gjorde lite på min textkompetensläxa och sen ut med Ia & Emilia. Då jag kom hem kollade jag några av mina favoritfilmer, step up & never back down.

(OCH, så ni vet har troligen INTE han haft sönder bromsarna! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0