Glaaad dag

Var sååå urspårat i skolan idag, kul hade vi åtminstone, i de flesta stunderna! Hehe.. Om man vore på sådant bra humör alla dagar! Pizza IGEN på casa (som fyllde.. 20 år?), det är Dennis fel! I promise. Haha. Men iallafall, första dagen utan socker, så då får jag nog äta en pizza. Föresten tror jag inte man blir fet av pizza, utan istället av limonad, godis, choklad, juice, redbull & glass tillexempel. Det är åtminstone min teori. Just nu! ;) Och så tror jag att det skall vara passliga mängder av allt! Får se då när jag ändrar uppfattning.
Ikväll var det bowling tsm med Ia, Markus, Stjärt, Nicke & Miili som gällde. Var faktist helt kul, förutom att jag sög på det ganska hårt! Jag som alltid har varit rätt bra på bowling :( Efteråt blev det teboil på en VATTENFLASKA och sen for vi vidare till N och spelade buzz. 
Nu skall jag fort överväga om jag skall gå och sova eller lägga in några bilder på datorn.
Men iaf, GONATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0