Friday happenings

Har lagt fram det ända julpyntet jag kommer att ha i rummet i år! Kom på denna ideé för en tid sen, eftersom jag hatar mini-plastjulgranar och andra fula porslintomtar. Om det skall vara en gran ska den åtminstone va tre meter hög och två meter bred! Hehee. Till på köpet är jag inte nåt för röd inredning, lite synd julen går i rött.. Men den här ggn fick det gå med en gnutta julfärg! 



Har just gjort min traditionella tonfisksallad! Alltså muums! Alla som inte smakat min tonfisksallad har nog värkligen missat något! ;)
Ikväll har jag ännu inte något i planerna, men troligen blir det att umgås med mina "nuvarande bosatta vasa-vänner" som är hemma den här helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0