Energiii

Måndag då igen, vill säga en helt normal dag med helt normala sysslor! Efter skolan kollade jag en film, horrible bosses, och resten av tiden har jag i princip letat efter en innebandyklubba & inneskor eftersom jag skall prova på innebandy ikväll tsm med Elin (bara det blir tillräckligt med folk). Hoppas värkligen jag trivs och att det intresserar mig ännu mer då jag går ur salen!
Fotboll har nämligen varit en av mina favoritsysslor när jag var yngre, ja de kan man minsan säga, spelade säkert nio år. Tyvärr växte jag ur det, det blev för allvarlit kanske. Därför skulle det vara kul med någon annan sport. Då menar jag inte dans eller något sånt (även fast det också är rätt kul bara man hänger med), utan en "pojk-sport" om man säger så. Nu som då fundrar man nog ändå att det skulle vara kul med fotboll ännu, bara det inte skulle ta upp så mycket tid. Ett sjumannalag skulle vara riktigt perfekt!
Men skall iaf åka iväg med N jag nu, kanske på en redbull, får hoppas min kondition räcker ikv då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0