Dag 1 i gymnasiet

Min gymnasieperiod började med en väldigt kort skoldag. Kom till gymnasiet till kvart före 12. Då fick jag veta att de skulle avtacka en lärare så hade endast 1 lektion idag, eftersom jag tänkter helt skippa de två finskakurserna jag har den här perioden.
Så nu sitter jag hos farmor och har väldigt mega tråkigt. Vet inte vad jag skall hitta på nu.. Kaanske åker jag med C på mat om hon ännu vill efter att hon har övningskört färdigt. Och om jag har någon ork då längre.

Och! Nu om någon gång skulle jag behöva lite inspiration! Till vad som helst! Känns lite "dött" allt. En gymkompis skulle inte sitta helt fel heller.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vill noo kom a gymm me de jag!! :)

2011-11-19 @ 20:20:44
URL: http://elinwilson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0