Breaking dawn

Har just powernappat några timmar, behövdest efter gårdagen. Efter bilskolan igår for Cat, Nicke & jag till fotoquick för att ta "passfoto" (Skall värkligen fotot till körtkortet va färgat nu? Glömde fråga där) sen for vi till J&P på mat. Danne kom dit också.
Runnade runt resten av tiden för att sen närmare 11 åka till K-stad med Cat på filmen breaking dawn som började 12. Min åsikt om filmen var.. helt klart sämre än de andra tre! Fast går vell inte att få en så mycket bättre film än ettan förståss. Den om någon fullständit älskar jag!
Har haft tre timmar idag, så kom hem redan halv 2. Nu skall jag gå ut och se då N fixar bromsarna, vilket blev rätt komplicerat och sen gå och äta.
Denna fredagskväll kommer troligen spenderas med åtminstone Denniis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0