Byte av blogg!

Blev att byta till blogg.se eftersom jag inte slipper in längre på blogspot.com (sofieireneberg.blogspot.com). Det märks nog hur bloggberoende man faktist blir av att blogga en längre tid.. Det trodde jag faktist inte men man känner sig riktigt stressad på något konstit sätt när man inte får blogga :D Haha! Nåja.. Skulle ju inte velat byta blogg, men vad kan man göra?
Nu står ett stort projekt framför mig istället, designen! Vet inte ens var man fixar sin design! :o Tror jag kommer behöva "lite" hjälp!

Nåja, vad har ni missat nu då? Bio (Pirates of the caribbean) i tisdags efter att vi kommit hem från powerpark! Onsdast - Årets andra tinas glass (?) med Emilia & Mikaela.. Igår - Ut med Mikaela o. Ia på vespet, blev dock inte så mycket kört! Kom hem kanske halv 3 inatt eller något? Steg upp halv 3 idag! Jeeeeeij!
Skall väll behöva göra mig klar, har en hel del ärenden som jag hade tänkt fixa idag.. Får väll just se!

Kommentarer
Postat av: Michelle

designadinblogg.se tier fåar du all hjälp du behöv! :)

2011-05-29 @ 20:11:09
URL: http://muchelle.blogg.se/
Postat av: sofie

Oj va bra! :D

2011-05-29 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0