Snyyyygg

Har ledigt idag.. Men satt upp så länge inatt och kollade never back down, så därför har jag nu sovit bort hela dagen :D Jeeei. Never back down måste nog vara en av de bästa filmerna jag sätt, vet inte varför jag alltid slår mig för filmer där kärlek och våld, krig eller bilar är inblandad :D hmpf! Lät lite fel det där med kärlek o. våld men se den om ni inte har så får ni se vad jag menar! ;)
Ikväll blir det att köra vattenskoter bara N slutar jobba. Skall bli kul! :)
Imorgon arbetar jag kväll så skulle väll nog behöva ha någon bra film nerladdad tills inatt också, men vad?! Skulle vilja se tvåan av never back down, men jag hittar den inte :(
Nåjaa. Skall väll göra mig klar så vi får åka ut på vattnet så fort som möjligt!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0