Midsommar!


Krapula för fler! Usch usch usch.. Vaknade klockan halv 5 till på köpet! Allt midsommarfirande har varit riktigt kul, man har nästan inte alls sovit någon (förutom inatt) och man har i stort sätt bara varit poli. Höhhö..
I fredast hade jag party, kom rätt mycket folk. Grillade lite och var allmänt "oräjdi". Till sist var det bara Kim, Elin, Markus, Joel, Andre, Lille, Nicke och Mänt kvar. Städade klockan 6 på morgonen, gick och lade mig kanske 7. Klockan halv 10 kom Lille utanför min dörr och började "häri". Extremt störande :D Sen väckte han troligen alla dom andra, och det började basa ur Joels bil, så mycket sömn fick jag den natten!
Senare på dagen kom min kusin Debora hit så då moppade hon golvet åt mig för 5 euro. (som jag glömde att ge :D) Höööh. Duschade och gjorde mig klar så for jag på turkpizza med Markus, Emilia & Nicke. Sen vidare till Petra på förfest. Var lite trögstartad, men när vi äntligen kommit till fagerö slank det ner som bara den :D Hade otroligt kul i fagerö, tiden gick allt för fort :( Men bestämde oss då att åka till Petra på efterfest. Gick i polen med Miia och Mikaela och det var faktist riktigt skönt! ;)
Sen tänkte jag åka vidare till Nicke. N men det blev en utödare. Blev istället att åka hem för att gå och sussa!
Ikväll blir det troligen att umgås med Eliiin, därför skall jag nu gå och göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0