Vasa shopping


Haha, fick med det här gratis då jag handlade på VILA! ;D

Steg just precis upp!! Dit for den dagen :D
Igår var jag till Vasa då med N, och jag handlade för MYCKET, MYCKET pengar! Har aldrig handlat för så där mycket pengar tror jag någon gång, förutom då ja var till Åbo förra hösten ;D Men då var det ju höstskor och höstjackor som kostade..
Kom just på att jag glömde att gå till gina tricot! Braa att glömma bort en av de bästa affärerna. Kanske lika bra ändå, annors skulle det väll gått en miljon eller något.
Efter att vi shoppat klart gick vi till amarillo och åt både varmrätt & efterrätt! Sååå gått. Tror amarillo blivit mitt nya favo-ställe.
Klockan blev nog efter 9 före vi hade ätit klart och då skulle vi gå ner efter bilen som vi hade i gråttan, men då märkte vi att alla dörrarna var låsta och "grått-kortet" hade vi inte med heller så det blev att tala i en sån där makapär så kom en vakt och öppnade åt oss :)
När jag kom hem for jag till fagerö och tittade med N & E, där SÖG det ganska hårt! Sen runnade vi bara i Näsby nån timme.
Ikväll blir det väll troligen att försöka hitta något fest.. Ett fest som inte finns.
Men kanske jag skall gå ner snart och äta min 2 och en halv timme försänade mat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0