Nu e de freda igen!

Har varit lite bloggtorka de senaste dagarna, men det är ju så skönt/otäckt väder ute! :D Man tappar liksom lusten..
Blev en lite annorlunda arbetsdag i restaurangen idag. Mamma hade mtv3 att göra reklam om restaurangen så då blev det att aggera "reklam-skådespelare". Haha! Får se då sen då det kommer på tv (OM dom använder sig av mig också) om man skall skratta eller gråta! Jag slutade även lite tidigare eftersom jag hade planerat att åka över till sverige efter någon bil men några typer, dock tänkte jag shoppa i sthlm istället, men det blev ändrade planer.. Tur vi inte hade hunnit boka båtplats är väll det ända jag kan säga!! :D Nåja, sparade ju lite pengar istället då.
Nu blir det just att sätta på delikatesser på grillen, öppna en kall somersby och njuta av den nordiska sommaren.. Höhh :D

Men trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0