Ledig torsdag

Blev inget av Mikaelas o. min plan med att åka och äta, for istället med Emilia till casa och åt. "Än gaang", men jag hade ju faktist ett fullt pizzapass! :D Efteråt skulle E på fotbollsmatch så då for jag till farmor en stund och.. sovde/sov! :D (Börja fundera, heter det sovde eller sov?!) Nåjaa, sen kom Alex o. Mikaela efter mig, så har i princip bara kört runt i Näsby för kvällen. "Än gaang"..
Imorgon blir det jobb! Skulle inte ha lust, även fast jag kom underfund med idag hur tråkit det är att faktist vara ledig :o Så måste jag och handla hårfärg också så Ia får färga mitt hår imorgon kväll. Skulle även behöva hinna till solariet, börjar bli blek på vissa ställen. Blir stressigt det här.
Kanske lika bra jag går och sover!!


Skulle såå velat haft den här bilen! Men så var det någon annan som hann före mig då jag redan hade börjat planera när jag skulle åka och hämta den! SKIT!! Och nu är jag lite kräsen efteråt, för jag vill ju den skall se likadan ut! :(
Hoppas Hoppas det kommer in någon liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0