Kaaaall sommardag

Blev en lite längre arbetsdag idag, över 10 timmar. Men det är bara bra, har ett riktigt behov av pengar just nu! Jag skulle så gärna vilja handla upp dem i en massa onödigt också :D Haha! Men faktist, det är ju riktigt avkopplande att veta att man har jättemycket pengar en gång, och bara få köpa vad som helst utan att oroa sig över priset! ;)
Och idag är det KALLT! Redan i morse då jag började jobba hade jag riktigt lust att ta en supervarm dusch och gå i bastun.. Sen när jag arbetat en stund tappade jag lusten men NU, nu har jag riktigt lust igen! Men snart kommer Elin efter mig, så får väll kanske ta det senare..
Har inte fått min hårförlängning beställd än heller, för det första vill jag ha med min kära mor eftersom jag hade tänkt beställa på hennes visa? Och för det andra har jag beslutsångest. Har jag svart eller svartbrunt hår?! Orkar inte skicka tillbaks det.


Kommentarer
Postat av: Jemser

ja sku säj att du har svart hår :)

tänkt du beställ från rapunzel? :D

2011-06-14 @ 21:27:17
URL: http://jemsers.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jepp he tänkt ja! men ja ha no näästan bestämd me fö svartbrun nu, fö tå man färgar hoare mett svart je e ju brunt räj nästan än vik baket :s å om e nu sku roak var na fäil färg måst ja vell no färg a föhe fast ja tänkt ja it sku he ;)

2011-06-14 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0