Happy thursday



Hann inte blogga något igår, men iallafall så var jag och kollade då fc ångvältan blev överkörda av bosnien :D
Kom just hem.. och klockan är snart 02.00, har lite beslutsångest om jag skall lägga på en film eller gå och sova. Har för övrigt varit med Iri, Miia & Nicke ikväll till Kauhajoki och rätat upp några finner med Dannes s70 :D Och tur som det var hade vi lugnat ner oss just före vi mötte polisen, men ändå så då blev det nog raka vägen hem till Näsby!
Imorgon har jag en ledig fredag! Så himla skönt.. Har planerat att åka till Vasa då och slösa lite av den kommande lönen. Måste väll ta ut "lite" i förskått, det är så mycket jag skulle behöva just nu! Allt från jeans till massa sommarkläder som shorts och linnen/tunikor.
Men nu tror jag att jag skall.. se om jag hittar någon film på datorn som ser bra ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0