En lyckad helg

Ännu en riktig chill helg! I fredast på kvällen for jag och fiskade till kaskö med Nicke, Stjärt & Miili. Irene & Danne kom och joinade oss sen en stund. Dock fick vi inget napp! Fiska aldrig med grillkorv! Haha.. Sen var vi även och sotade ner K-stad lite, sen till carlsro.
Igår var jag och åt pizza mot kvällen, sen hade Johanna, Ia, Mikaela & jag chaffis. Fast J & I var nyktra.. Sen skjutsade vi hem dem och Danne o. Irene kom med så for vi till Molpe . Där var det GANSKA så skit ;) När vi for tillbaka hade M o. jag något närvfel! Men det måste man väll få ha ibland :D
Idag sov jag ganska länge. Mot kvällen for jag med Miia o. Mikaela till Kaskö och tog årets första dopp. Solade lite, så for vi ut med Micke och Kristoffer i båt. Härligt! Var en bra stund i båten, så till sist blev det lite kallt..
Nu skall jag titta lite oth och sen är det nog sängen som gäller! Är faktist ganska slut, det tar på krafterna att vara på/i vattnet! :D
Och imorgon börjar en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0