Karnevaaal

Oj oj.. Karnevalshelgen har varit riktigt lyckad, den har bara gått allt för fort! Vissa stunder har ju förståss inte varit riktigt lika lyckade men sånt måste man försöka skita i om man sen vill kunna minnas allt som var bra. Man kan väll inte heller räkna med att det aldrig blir något onödigt när alla är påverkade?
Men vad skall man nu se framemot när den här helgen är över? Nästa lördag kanske :) Tror iallafall jag kanske skall satsa på nyktert då, för nu mår jag verkligen inte bra. Var ut med Felicia å Emilia för en stund sen men hann inte vara ut så länge så fick dom nog skjutsa hem mig! Det är faktist länge sen jag mått skit så här länge efteråt. Men jag kom ju förståss inte i säng förrän 8 imorse, inte konstigt att jag är slut.
Men iallafall, tror nog det blir att sussa nu!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0