Jöö



Har haft en rätt bra helg, åtminstone i fredast hade jag passlit roligt i vissa stunder.. Var till Vasa med Jont, Eken, Markus, Elin och Ia. Var en för mycket i bilen så i Vasa hoppade M i med några andra. Ia fick även agera bakluckeliggare eftersom folk ringde och sade att polisen stannade folk på vägen. For sen och provade baren, vilket funkade bra :D Trodde nog inte det skulle vara så där lätt.. När klockan blev mycket började vi ta riktning mot Närpes. Sen blev det efterfest hos Lille var jag lämnade tills lördagen. 
Lördan for jag hem på dagen, sov till kanske halv 8 på kvällen.. Hade beslutsångest om jag skulle dricka eller inte men det slutade med nyktert. For ut med Emilia, Stjärt & Nicke. Var till Norrnäs var Jont steg på och vi stjutsade honom till Vasa. Körde där en stund och sen hem!
Men nu skall jag snart åka och färga håret på Nicke som jag lovat honom att jag skall göra någon dag, så det fick bli nu!
Lite skit då man inte kan måla naglarna över sommaren då man arbetar i restaurang. Hade riktigt lust idag när jag inte hade något annat för mig! Men det är onödigt, färgen håller inte ens en halv dag i disken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0