Båtfärd

Måste skynda mig nu! Har ett tvångsbegär att blogga ikväll men ändå skulle jag behöva ta natt så jag inte försover mig imorgon också som jag gjort några ggr nu!
Nåja, tammerforsresan blev riktigt lyckad förutom att vi fick punka på hemvägen. Men det var rätt nära hem så Micke kom med ett däck åt oss. Bra väder fick vi, alla andra tyckte det var FÖR varmt, jag tyckte det var rätt passlit! :) Man fick nu åtminstone en chans att få lite färg på kroppen. Efter särkänniemi for vi till ideapark, hade planerat att inte shoppa nåt vilket inte alls lyckadest. For väll nog någon hundralapp igen :( När vi kom hem for jag hem och duschade och sen for Johanna, Markus, Nicke och jag och kollade film till N, var alla råkade somna. Klockan 5 väckte jag Nicke och tvingade honom stjussa hem mig bara så jag skulle få sova så länge jag ville idag!
Ikväll har jag varit ut i båt med Jennifer, Isak, Nicke & Markus. Vi drog även ringen efter båten. Oj så kul! :D Sen lade vi ut ankaret och bara låg och njöt i solen. Så beställde vi pizza från blå stunden, sen avslutade vi vår båtfärd.
Här kommer lite bilder från helgen!
(Vet inte om några bilder från båtturen idag kommer upp!? Om inte, så kommer dom troligen imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0