Slööö

Kan inte påstå att jag har mått bättre idag, ville bara gå hem och dra ett täcke över mig när jag var i jobbet. Men jag klarade dagen, var trots allt ganska lugnt på lunchen.. Värkligen tur! Om det varit som i fredast skulle jag nog inte vetat vart jag skulle tagit vägen.
Min bloggmotivation ligger även på noll idag! Kan bero på att min dag inte har varit så händelserik. Har mest latat mig för kvällen, powenappat lite och varit social för en stund, ätit lite chips av Johanna och köpt en cosmopolitan! Haha, nödvändig info!
Men blir väll nog att ta natt nu så man orkar imorgon, känns ändå rätt onödigt att skriva just nu! :)
GODNATT!


Random bild på Johanna! ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Du har nu satan bäre otrolit fula bilder åp mieg tu hahah :D

2011-07-05 @ 10:38:41
Postat av: Anonym

Heheeee! ;) Men he va ju bäst ja hitta! ;D

2011-07-05 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0